Fem inlägg att titta på igen.


Nu ska vi kika på ett gäng inlägg som ni särskilt har gillat att klicka er in på.
 
Jag tror det var hos Lovisa som jag läste en gång att inläggen en sitter och pillar med så länge, blir lästa snabbt, och glöms bort fem minuter senare. Och att det kan vara fint att "återanvända" några då och då. Så det kan vi ju göra nu.
 
Läs om...
När jag pysslade ihop en egen Seth + Summer tröja
 
 
Mina fem bästa Tradera-fynd
 
 
Om ett litet gäng hipsterekar
(Nu en massa månader senare är det en hel liten skog på fönsterbrädet.)
 
 
När jag hade läst färdigt Den allvarsamma leken
 
 
Om när vi hade Origami-workshop på Bonbons
 
 
 
 
 
Spara
Allmänt, Listat | Bonbons, Fynd, Origami, Pyssla, Seth + Summer, boktips, ekar | |
#1 - - sandra:

Den där tröjan alltså! SÅ fint gjord <3

Svar: Tack snälla du!
Ronette

Upp