Vecka 12.


 

Hej vecka 12. Enligt google och den astronomiska kalendern startar våren idag! Ska fira genom att äta samma goa frukost som här ovan i söndags: grekisk yoghurt med ringlad honung, apelsin, lite kokosflingor + hackad mandel ovanpå. Mmjapp. Och efter gymmet i eftermiddag ska jag nog gå på blombukett-jakt. Gossen är väldigt nöjd över att solen äntligen börjar komma fram och ligger i skrivande stund och solboadar på puffen.

 

Såhär ser veckan ut i övrigt.

Veckans mat:
Det är min matvecka igen och den här gången blir det bland annat pasta med kräftstjärtar, couscoussallad med halloumi, och en oumph bourgiougnon. Kanske ett litet receptinlägg igen på nån av dom? Ni verkade gilla det sist.

Veckans köp:
Jag har spanat in en fin klänning på & other stories som jag har bestämt mig för att klicka hem om min storlek fortfarande finns kvar den 23e. Behöver även nya t-shirtar till garderoben har jag konstaterat. Saknar en vit och en grå. Var handlar ni era bästa basplagg?

Veckans längtan:
Nu i förra veckan bestämde vi oss för att uppgradera vår säng till en kontintental. Alltså, den var SÅ go när vi provade i butiken. Längtar tills vi kan hämta den. Förhoppningen är att det ska kännas som att sova på ett moln :))

Veckans inlägg:
Filminlägget som inte blev av, lite Pinterest-inrednings-inspo, och ett recept då om ni vill? Vad tror vi om det?

 

 

Allmänt | Veckan, Veckosammanfattning | |
#1 - - Anna María :

Så härligt med solen!! Mina bästa bas t-shirts har jag köpt på samsø samsø. De är såååå sköna och fin lite ledig passform.

Svar: Bra tips! Ska kolla in dom!
Ronette

#2 - - Josäfin Andersson :

men åh vad mysiga bilder! :D

Svar: Tack, så kul att du gillar.
Ronette

Upp