En orange kalender.


Jag tillhör de som fortfarande använder fysiska kalendrar till att skriva ned viktiga händelser, jobb och "att-göra"-grejer i. Letade runt ett tag efter vilken som skulle få bli 2018 års planerare.
Till slut fick det bli samma sort som förra året.
 
Så, några dagar in på det nya året hämtade jag ut detta på posten!
 
Så jäkla fint paketerat ju. Älskar när en får mervärde på köp. Det hade kunnat ligga en kalender i kartongen bara kort och gott. Men istället var den inslagen i silkespapper med ribbat band, och en liten papperspåse med bravo-kolor jämte.
 
Okej vi tar en liten titt på insdan!
 
Mars och december tycker jag hade finast uppslag det här året.
 
Som vanligt följer det med ett gäng klistermärken och små gölliga vykort också.
 
 
Vilken typ är du? Team fysisk kalender eller digital?
 
 
 
Allmänt, Böcker | 2018, Frankie, Kalender | |
#1 - - Ellen:

så himla fin!! jag är också fysisk kalender, det är det enda som funkar för att jag ska känna att jag har koll. hehe. och så färglägger jag olika objekt med varsin färg (databasteknik - grön, systemutveckling - blå, personliga grejer - orange, bloggrelaterat - rosa osv). älskar att pyssla med det!

Svar: Kul! Ja men precis, visst känns det mer konkret när en får skriva ned nåt på riktigt papper. Ohh mitt ocd-jag typ bara njuter när jag hör att du även färgmarkerar dina olika kategorier.
Ronette

Upp