Om Frankie Journal och en bra butik som blivit digital.


I höstas köpte jag världens finaste kalender där jag ska plita ned viktigheter och ringa in bra datum under nästa år.
Vi tar en titt!
 
 
Den kommer från Frankie förstås och i år är den i en perfekt mörk gammelrosa nyans.
 
 
 
Varje månad har en egen design, såhär ser min ut.
 
 
 
 
Men mina två favoritmönster är nog ändå de för februari och juli.
 
 
 
Kalendern innehåller även bland annat små komihåglappar som en kan riva ut, och minivykort att skicka till bra personer. Det blir ju alltid roligare att kolla igenom sina veckor när en kan göra det i en sån här fin!
 
Ifall ni vill hinna haffa en egen innan klockan slår 2017, tycker jag ni ska göra det hos Bonbons. Finaste lille butiken som Madeleine driver, och som nu äntligen fått flytta in på internet. In och kika här vettja!
 
Spara
Allmänt, Tankar | |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

åh, den är verkligen fin! Var den dyr?

#2 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Vad fin den är! Älskar kalendrar!! Kram

#3 - - Ellen Lindberg:

Älskar Frankie Journal! Jag har haft kalendern de två senaste åren och det verkar som den för 2017 är så himla, himla fin att det nog inte går att låta bli att köpa en detta år också.

Svar: Men eller hur! Det blir första året för mig men har åh:at över den tidigare. En kommer ju längta efter att få öppna upp den "på riktigt" och skriva in de första att-göra-grejerna.
Ronette

#4 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

åååh gud, älskar den lite för mycket, då jag redan köpt en kalende för kommande år!!! >.< Whyyy!!

Upp