Sneakers-tankar.


Det här med skor hörni, klurat så länge nu på vad för nya jag vill ha att jag inte riktigt vet längre? *Dagens i-landsproblem*  Tänkte ju några najs sandaler som ni vet. Men är nog mer inne på att investera i fler sneakers nu istället. Tänker både ett par nya fina till fritiden, och ett par snabba bra till jobbet.
 
 
Just nu får dessa agera både och Säkert de mest bekväma skor jag haft ever, så New Balance ligger ju överlag högt upp.
 
 
Kanske vill jag ha några ljusa pastelliga till fritiden. Som känns våriga och somriga samtidigt. Peppiga. Är särskilt kär i Adidas Gazelle-modellen, och i allmänhet några lite smuts/blekrosa eller pastellgrå.
 
 
 
...Och något åt det här hållet som jobbskor kanske. Mörkare som passar till det mesta oavsett säsong. Svarta eller mörkt blåa. Hmmm...
 
Har ni sneakers-tips? Berätta om era favoriter!
 
(Alla inspo-bilderna kommer från mitt ytliga Pinterestboard.)
Kläder & utseende, Tankar | |
#1 - - Sandra:

Ååh, skicka hem dem alla till mig tack! Är verkligen sugen på att införskaffa ett par nya sneakers nu att strutta runt i på rensopade gator!

Svar: Men eller hur! :D
Ronette

#2 - - lovisa:

gick just i samma tankar, och i dag fick jag hem ett paket innehållandes ett par kritvita fila (http://se.zoovillage.com/fila/falcon-mid-sneakers-bright-white) och ett par offwhite/vinröda karhu (http://se.zoovillage.com/karhu/albatross-elite-grey-beet-red-sneakers) :D

Svar: Åh hurra! Nya skor alltså<3
Ronette

Upp