Två bra mode-klappar + en outfit.


Okej nu ska vi kika på två fina grejer jag fick i julklapp! Bättre sent än aldrig osv.
 
Dessa. En världsfin jacka och ett par bra pumps.
 
Skorna fick jag av min mamma efter att jag satt dom på önskelistan. Perfekt klackhöjd på dessa. Saknade ett par stilrena bra pumps i sko-garderoben, och de här passar ju till allt. Kommer kunna ha dom både till jeans på jobby, eller till klänning en ljummen uteserveringskväll.
 
Jackan är Carin Wester, och den fick jag av bf. Hade spanat på den så mycket innan! Och blev så himla paff när jag drog bort snöre och papper. Älskar jackor som är lite som en skjorta i modellen, med klassisk turn down-krage.
 
Tänker att man kan ha jackan och skorna tillsammans såhär, tillexempel, med ljusa jeans (från Dobber, MQ) och klarröd top (också från MQ fast förra vårsäsongen).
Vill komplettera min väldigt svart-vit-gråa stil med lite fler färgklickar i år.
 
Fick förresten sällskap när jag fotat ett tag...
Eh okej, jaha, mitt på där vill du ligga alltså?
 
*Helt obrydd*
 
Japp det var det! Glad helg från mig och jackan!
 
 
 
Kläder & utseende | Pumps, Vårjacka, outfit | |
#1 - - Emilia Sjödin :

Jag har också dessa klackar, så sköna!
Superfin jacka dessutom :)

Svar: Visst är dom! Tack!
Ronette

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag vill också ha sådana pumps!! Perfekta verkligen!

Svar: Ja men visst är dom! Väldigt enkel men ändå stilfull modell.
Ronette

#3 - - Ellen:

men åh, så fina! gillar verkligen jackan, ser ut att passa till vad som helst!

Svar: Ja verkligen! Min bästa jackmodell helt klart.
Ronette

#4 - - linda:

massa snyggt! :)

Svar: Tack, vad kul att du tycker det!
Ronette

#5 - - déa:

jackan!! ca mest perfekta jag sett

Svar: Åh tack, är så himm-e-lens nöjd med den :))
Ronette

Upp