Hej 2018.


 
 
 
 
Hej! Hoppas ni haft en fin nyårshelg. Det hade jag!
Åt Boeuf Bourguignon ihop med min sambo och fyra bra personer, spelade spel och skålade med bubbel. Hade kanske min bekvämaste nyårsoutfit någonsin, svart jumpsuit med 3/4-ben från New Look.
På nyårsdagen invigde vi vårt nya våffeljärn och plöjde Stranger Things i sängen. Ganska bra början ju.
 
2018 känns verkligen som ett estetiskt fint år. Jag hoppas det blir så i praktiken också.
 
 
 
Allmänt | 2018, nyår, outfit | |
#1 - - Ellen:

hoppas också att 2018 blir ett estetiskt fint år! det hade varit så najs

#2 - - Anna María:

Det låter som en perfekt kväll! Min nyårsafton var lite liknande. Lugn, skön och omgiven av vänner. Vilken bra grej med våfflor på nyårsdagen! Blev supersugen på det nu. Mums!

Svar: Det var det verkligen. Så härligt, de är ju absolut de bästa av nyårsaftnar tycker jag – de lugna och mysiga med kompishäng.
Ronette

#3 - - Tess:

Det ser väldigt trevligt ut! :)

Svar: Tack! Det var det absolut.
Ronette

Upp