Fredag.


Hej fina ni! Glad fredag på er! Vad hittar ni på i helgen?

Jag och bf ska faktiskt strunta i vår fredagstradition (sushi) ikväll och istället unna oss lite restaurang. Det var ju dessutom med som en punkt på min 2018-lista, just att gå på restaurang oftare. Tycker det gör så mycket relationsmässigt också, att en får sitta ned mittemot och äta, prata, vara. Klä upp sig lite, få välja och peka i en meny.

Och när vi ändå pratar om mål. Ett annat mål jag har för året är att bygga upp bloggen lite. Jag vill gärna lägga mer tid på den och skapa kul, inspirerande innehåll här –  och därför tänkte jag börja använda mig av lite adlinks då och då, alltså reklamlänkar. Förhoppningsvis kan det även bli nåt roligt och passande samarbete framöver. Vad tror vi om det?
 
Ni kommer ju fortfarande få samma  inspiration som ni alltid får här, om inte mer, och jag i min tur kan faktiskt få några kronor för det. Det blir ju ändå lite som ett extra deltidsjobb tänker jag.
 
Att dela med mig av klädtips, tankar kring inredning, och visa upp smarta fina grejer jag haffat är något jag redan gillar att göra här så ni kommer nog inte heller märka så stor skillnad från förr. Skillnaden är som sagt att jag får lite småslantar ifall ni vill klicka på mina länkar. Sådana inlägg kommer alltid reklammärkas förstås.
 
Allt jag länkar kommer fortfarande vara sånt som är utvalt direkt av mig, och bara pinaler och produkter jag verkligen gillar. Så att ni vet. Det går före allt, att det fortfarande ska vara fint och passande här. Hoppas det känns bra och att ni vill supporta min blogg 2.0.
 
 
Okej det var det. Hoppas ni får en fin helg nu. Skål och puss!
 
 
Allmänt, Tankar | |
#1 - - Tess:

Det ser väldigt trevligt ut! :)

Svar: Tack! Kul att du tycker det.
Ronette

#2 - - Ellen:

säger såklart heja, heja till det här med reklamlänkar! vore så fint om du kunde få lite tillbaka för att driva den här platsen. lycka till!

Svar: Tack för peppen!
Ronette

Upp