Fina grejer jag fyndade under året som gick.


Hittade ett kul inlägg hos Johanna Montell och blev inspirerad. Så jag tänkte göra ett liknande.
 
En av mina stora hobbyer är vintage och återbruk, och besöker därför små loppisar och vintagebutiker med jämna mellanrum (samt nöter tradera). Under året som gick fyndade jag därför ett knippe med bra pinaler, vi tar en kik på 6 av dom:
 
Den italienska vintageväskan i skinn.
 
 
4 djupa Gröna Anna-tallrikar att äta frukost eller en bra pasta ur.
 
 
Levi's-shorts (501orna) och prickig top från Comme des Garcons Play.
 
 
En munkljusstake i mässing, och ett guldigt löv från Guldkroken.
 
De står som i en liten grupp ihop med ljusstaken från Hay som vi fick i present.
(Här är förresten lite sneakpeek på nya vardagsrummet :)) Snart ska vi börja kika igenom alla rum tänkte jag! För nu börjar vi komma i lite mer ordning.)
 
 
(Märkes)kläder, personliga accessoarer och designporslin är sånt jag allra helst fyndar. Ni som är loppisbesökare, finns det nåt särskilt ni alltid letar efter?
 
 
 
Allmänt, Inredning, Kläder & utseende | Fynd, Secondhand, Vintage, Återbruk | |
#1 - - Ellen:

älskar väskan!! och blir så himla nyfiken på er lägenhet, ser så fint ut på sista bilden.

Svar: Tack, den har varit så himla användbar. Jaa kul :)) Ska snart börja visa rum för rum tänkte jag.
Ronette

#2 - - Ellen:

Åh vilka fina och bra grejer. Jag älskar Grön Anna-porslin.

Svar: Eller hur, visst är det fint! Skulle gärna haft hela servisen.
Ronette

Upp