Vecka 8 + 9.


Hej! Dags för ny vecka. Jag har så många inläggsutkast, men att göra klart har verkligen inte varit vecka åttas grej. Den bestod egentligen mest av sälja kläder, laga mat, ta tupplur i soffan. Så blir det ibland.
 
 
 
Nåja, några fler grejer jag gjort: beundrat min alla hjärtans-bukett, fått hem (och upp) gardiner, hurrat för Gossen, beställt en jeansjacka.
 
Och såhär blir vecka nio...
 
Veckans mående:
Trött och frusen? Fast samtidigt väldigt tillfreds. Liksom, det mesta är bra nu. Synd att det är så kallt ute bara.
 
Veckans tanke:
"Hoppas att det slutat snöa nu?!"
 
Veckans mysigaste:
Att jag och bf ska har Academy-night på söndag, natten till måndag. Bara plocka fram massa snacksiga grejer, kommentera klädslar, tal och hoppas på att Gary Oldman får en statyett.
Vi har börjat beta av några av de stora filmerna med många nomineringar; och såg nya Blade Runner, och Lady Bird i helgen. Tyckte om den senare bäst. Darkest Hour såg vi för ett par veckor sedan på bio, så sevärd!
 
Veckans inlägg:
Dags att göra klart mina utkast. Så i kommande inlägg den här veckan tänker jag att vi bland annat ska kika in i vårt badrum, ni ska få se min sko-garderob, plus att jag ska dela med mig av ett och annat tips.
Vad gör ni den här veckan?
 
 
 
Allmänt, Listat | Veckosammanfattning | |
#1 - - Ellen:

fortfarande så nyfiken på lägenheten!! det ser jag fram emot att se mer av.

Upp