10 senaste.


Hej och glad torsdag! (Och första februari hallå!)
Idag ska vi bland annat gå igenom mitt senaste köp, biobesök och senast lyssnade podcast.
 
 
Mitt senaste klädköp:
De här ljusa jeansen från MQ. Ganska "jeans-stela" i modell vilket jag tycker är najs, normalhöga och perfekt vintageblåa.
 
 
 
Min senaste lyssnade podcast:
Skäringer&Mannheimer, avsnitt 40 "Hon tog ansvar in i det sista!"
Rekommenderar! Handlar mycket om män och deras känslor eller icke-känslor. Plus skrattade rakt ut när de pratade om födsel vs dödsbädd. Tur att jag var ensam på gymmet vid den tidpunkten :))


Min senaste pinnade inredningsbild:
 
Den här! (Följ mig på Pinterest här!) Behöver förövrigt en sån här stol eller två i mitt liv.
 

Mitt senaste fynd:
Har inte fyndat på jättelänge! Får nog bli en secondhand-titt till helgen.


Min senaste tv-serieobsession:
Ge mig serietips tack! Har ingen följer-slaviskt-serie för tillfället :(


Min senaste använda emoji:
Djurtassarna
 
 
Mitt senaste dyra köp:
Våra sängar säkert.
 
 

Min senaste lästa tidning:
Bläddrade i Habit på jobbet. Brukade vara så bra på att unna mig magasin förut. Behöver nog skaffa en Frankie för lite inspiration snart.


Min senaste sedda film på bio:
Lejonkungen faktiskt, haha, när en i bfs kompisgäng fyllde år för några veckor sedan. Vi planerar dock att gå och kika på Darkest Hour som har premiär nu till helgen.


Min senaste lyssnade låt på spotify:
Such great heights av Iron&Wine.
 
 
Vad var det senaste ni köpte, lyssnade på eller såg? Berätta!
 
 
Listat | Biobesök, Film, Pinterest, Podcast, klädköp | |
#1 - - Jenn - forever abroad:

Supersnygga jeans!

Jag vill ge dig serietips då eftersom jag bloggade om det precis igår. Om du är öppen för spanskt och lite cheesy så varsågod: https://jennifersandstrom.se/2018/01/31/fly-till-andra-lander-utlandska-tv-serierna/ ;)

Svar: Tack! Tror jag hört talas om flickorna i växeln förut? Ska absolut kolla upp den närmare!
Ronette

#2 - - Ellen Gräntz:

Hm okej här kommer några serietips (hoppas du inte sett prick alla, hehe): Please Like Me, Bron, Orange Is The New Black, Crazy Ex-Girlfriend, Modern Family och Buffy.

Svar: Åh toppen, tack! Crazy Ex-Girlfriend har jag inte sett men hört och sett många prata om. Borde kanske kolla upp den. Please Like Me såg jag första säsongen för läänge sen, kanske ska ta upp den igen.
Ronette

#3 - - Celine:

Åh Lejonkungen <3 Det var ju ett tag sedan man såg den!

Svar: Eller hur! Det var lite speciellt att få se den på bio sådär faktiskt.
Ronette

Upp