Min senaste pinnade inredningsinspo.


När det närmar sig höst blir jag alltid extra sugen på att inreda och fixa hemma. Här är lite fint jag pinnat på sistone.

 
Vi har pratat om att hitta en bra (eller bättre) byrå eller ett skåp till hallen. Har även fått dille på jutematerial och skulle gärna hitta en fin jutematta. Kanske att ha i sovrummet och kombinera den med en mjuk fluffig?
Också till sovrummet, sugen på att skaffa en hylla vi länge pratat om. Där det ska få bo sticklingar och lite böcker. Kanske inte exakt denna dock, men tycker storleken och hur öppen den är var väldigt fint.
Naturdetaljer överhuvudtaget. Ett rustikt klaffbord att ha till uteplatsen för sensommar-häng och små korgar istället för krukor.
 
 
 
Är pepp på färg! Att köpa fina abstraktra planscher eller kanske nån tavla. Hilma af Klint eller nåt från Matisse ligger bra till.
Älskar de här tre färgerna tillsammans.
Vill mysa till badrummet. Mer slingrande växter och kul detaljer. Blev sugen på att måla kakelfogarna i svart av den här bilden.
 
Se mer av vad jag gillar just nu på min Pinterest! :))
 
 
Inredning | Inredning, Pinterest, Vardagsrum | |
#1 - - Ellen:

mmm, så mycket fint! tycker sensommaren och hösten gör så med en, att en blir sugen på att fixa i boet osv.

Upp