När vi gick på bröllop.


Vi var ju på bröllop i slutet av augusti. Såhär klädde vi upp oss då:
 
Letade som en idiot efter klänning hur länge som helst. Så blev jag tipsad om den här av en vän, men fortsatte leta lite efter att den kommit. Jag kände mig så ovan i en lite längre modell tror jag.

Men det blev ju den här till slut ändå! "Varför har du hållt på och leta när du haft den här fina hängandes hela tiden!?" Frågade bf. Rimlig fråga. Var väl blind. Eller, tror snarare jag behövde hitta en massa alternativ för att inse att den här ändå var najs.
Kul att vi även lyckades hitta en fluga åt honom i samma nyans.
 
Klänningen slutar under knät på mig (sydde upp den något) och är i en så fin ljusgrå färg. Tydligen sålde den slut megasnabbt för nu hittar jag inte nån länk till den längre. Men märket är Kiomi i alla fall.
 
 
Hade bara ett enkelt armband från Edblad som accessoar, och mörkgrön väska till det från Carin Wester/Åhléns. Gröna nagellacket är h&m.
 
På fötterna ville jag ha lite klack men ändå några bekväma pga en måste ju dansa när en går på kärleksfest, så det blev ett par beige slip-in klackar. De som jag hade på midsommar ni vet!
 
Klart slut! Nästa gång ska jag visa lite från själva festen.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Spara
Kläder & utseende | Bröllop, carin wester, klänning, outfit | |
#1 - - Daniella:

wow vad vacker du var!

Svar: Taack snälla!
Ronette

#2 - - Christin - Midis:

Älskar älskar älskar klänningen. Inte hört om märket innan, så kul med tips!! Och väskan. Satt och undrade vad som hänt med Carin Wester för någon vecka sen och sen såg jag hennes grejer dyka på på åhlens. SÅ FINT!!

Svar: Kul, tack! Jaa eller hur, jätteroligt att hon kanske får lite uppsving nu.
Ronette

Upp