Vecka 27.


 I veckan var jag extrem-ledig och jobbade bara under helgen. Kändes så lustigt, som nån slags för-semester.
 
Jag gick till biblioteket en dag och lånade den här! Som jag klämt på så många gånger men aldrig vågat ta med hem pga storleken. Men eftersom alla andra böcker på min "vill läsa"-lista inte fanns där, så fick jag helt enkelt se det som ett tecken. Nu är det dags.
 
Unnade mig en finfin bukett också. Med puffiga pioner i förstås.
Några dagar tidigare kom ett fynd i brevlådan. En italiensk vintageväska som jag budade hem billigt på Tradera.
 
Jag och bf var ute och åt på lördagkvällen, och tog sen en promenad + glass på hemvägen. Då fick nya väskan följa med. Hade även H&M-blus och MQ-byxor på, plus skor från Tiger och tunn second hand-kappa. Och en liten donut i håret. *Dagens outfit*
 
 
Spara
Allmänt, Kläder & utseende | Blommor, Donut bun, Vintage, outfit | |
#1 - - Madeleine:

Du är så fin Ronette! Och himla tjusig väska du budade hem <3

Svar: Men tack snälla!<3 Jaa kände att jag gjorde ett kap där.
Ronette

#2 - - Malin:

Donna Tartt är min mammas favoritförfattare. Hon har t.o.m döpt vår hund efter en av hennes karaktärer, haha.

Svar: Kul! Hon skriver verkligen intresseväckande
Ronette

#3 - - Johanna:

åh, förstår att du är nöjd med det väskfyndet! Är det en The Bridge?

Svar: Visst är den snygg! Nej men nästan, en The Trend :))
Ronette

Upp