Nio bästa.


 
Idag tänkte jag att vi ska ska kika på mina nio bästa Instagrambilder under året som gått.
Nedifrån och upp:
 
9. När jag övade på att göra hairbuns.
 
 
8. Gossen som hade semester.
 
 
7. Mera hairbuns! Efter att vi varit ute på restaurang-dejt.
 
 
6. I våras när en blev asglad över att solen sken in genom fönstren.
 
 
5. När vi var i Skåne i somras och svängde förbi världens finaste "Greveholm" på hemvägen.
 
 
4. Två turister i Rom.
 
 
3. Nedbäddade brödlimpan Gossen.
 
 
2. En till från Skåne, bra selfieljus nere vid havet :))
 
 
Och så nummer 1, när jag och min fina gick på bröllop i somras<3
 
 
Tack för att ni följer och gillar. @ronettes heter jag om ni inte redan visste. Puss!
 
 
Allmänt, Listat | Instagram, Årsresumé | |
#1 - - Ellen:

ni är världens finaste ihop! och ditt hår, drömmen!!

Svar: menåh, tack snälla!
Ronette

Upp