Granris och röda snören.


Hej!
Nu sparkar vi igång det här stället lite lätt igen tycker jag, med att titta på vad jag pysslade ihop häromdagen.
 
Ofta får en ju frågan om man helst vill få eller ge presenter. Jag tillhör (i och för sig båda kategorierna) men mest den senare, på grund av det här – att en får fixa och slå in fint. Planera en bra färgskala och hur de ska pyntas. Känner ju sympati för den här karaktären tillexempel, hehe.
 
I år ville jag göra mina klappar väldigt traditionella. Därför blev det brunt, vitt och grönt papper ihop med röda sidenband och snören.
 
Grankvistarna gör liksom det där lilla extra för julkänslan tycker jag. De blev över från när vi friserade till granen.
 
 
Nästa gång vi hörs kommer vara efter jul, så hoppas ni får mysiga dagar nu. Själv ska jag pussa på Gossen och sambon, umgås med ett gäng spralliga hundvalpar, sjunga med i mössens sång på Askungen, och hoppas på att jag prickade in rätt på innehållet i de här små paketen. Säkert äta en och annan lussebulle också.
 
Och för er som tycker julen är pest, tänk på att det är slut efter helgen. Och helger går ju alltid megasnabbt.
 
Kram på er!
 
 
Pyssligt | Julklappar, Presenter | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Gud, jag är så fruktansvärt dålig på att slå in, hahah!

Svar: Alltså det är ju verkligen det lilla piffet som gör det, en behöver inte kräma på jättemycket för att få det fint :)) Tänk enkelt.
Ronette

#2 - - Ellen:

gillar också de små kvistarna på paketen! kan inte bli mycket juligare än så.

hoppas din julafton blir prick som du önskat <3 god jul!

Svar: Tack snälla! Nej men eller hur. Det blev en väldigt uppskattad inslagning faktiskt.
Ronette

#3 - - Hemma Hos Felicia:

åh så fint och kreativt!!

Svar: Tack! Det är ju lite själva tjusningen med presenter tycker jag, att en får piffa dom!
Ronette

#4 - - Ida Jansson:

Såå fin inslagning!!

Svar: Tack snälla, kul att du gillar!
Ronette

Upp