Vecka 32.


Och så var vecka 32 slut. Har jobbat prick varje dag, eller aa förutom idag då.
 
Utöver det har jag scrollat efter bröllopsoutfit (OBS, som gäst), åkt båt vid solnedgången, testat ny chipssort, läst alldeles för lite, ätit najs mat på restaurang, klappat på Gossen, fyndat porslin, och börjat ridskolan igen.
 
Har även hamnat i nån slags "vad-ska-jag-bli"-kris, vilket händer minst en gång varje år. Gör yrkestester men kommer inte direkt fram till något.
Kanske bara får finna mig i att jag är ganska spretig och lär ha många olika yrkestitlar på cvt genom åren.
 
Väntar även på att lille avokadon ska få blad nån himla gång. Kanske dags att bara sätta den i jord?
 
Slut på söndagstankar-inlägget. Hur har er vecka 32 varit?
 
 
Spara
Allmänt, Tankar | |
#1 - - Daniella:

Åhh att välja bröllopsoutfit måste vara så svårt, det är ju ändå din viktigaste dag i livet. <3

Svar: Åh inte jag som gifter mig alltså! Letar bara kläder till mig som gäst hah :):)
Ronette

#2 - - Celine:

Så fina växter!

Upp