Vecka 14.


Hej och glad måndag! Vi har inte hörts på snart två veckor kom jag på. Blogginspirationen har visst inte varit jättehög på sistone.
Hur som helst. Idag är jag ledig vilket är himla tur pga har sådan träningsvärk att jag knappt kan gå :):) Så tänkte mest umgås med soffan och Gossen idag. Och ett gäng podcasts. Såg att Kalle och Brita startat en ny ihop. Så tänkte börja med den. "Första avsnittet handlar om marklyft", passande liksom.
 
Såhär ser resten av veckan ut.
 
Veckans bästa
Att jag har "helg" nu och har massa podcasts att ta igen, som sagt. Att jag får umgås med min ostbåge Gossen nu i två dagar. Han har varit som ett plåster på mig ända sen han kom och mötte mig i dörrn igår kväll<3
 
Sämsta
Att jag inte har någon ridlektion i veckan. Har egentligen tyckt att hela terminen varit jobbig fram tills nu. Men nu börjar det vända. Antar att våren i allmänhet gör en mer pepp. Det är liksom inte hundra grader kallt i stallet längre.
 
Läsning
Läser ingenting just nu. Försökte senast med Flickorna, men den krävde verkligen superkoncentration för att en skulle hänga med och uppskatta tror jag. Och den superkoncentrationen har jag nog inte just nu. Har ni några boktips? Såna där som en enkelt bara fastnar i?
 
Mat
Vill bara testa nåt nytt! Vilka är era bästa recept?
 
Önskning
Långfrukost mitt i veckan. En yvig blombukett på bordet. Mejl om lägenhetsvisningar. Typ sånt.
 
Blogginlägg
Har köpt lite nya roliga pinaler som ni ska få se, och så kanske det blir ett klassiskt outfitinlägg med.
 
 
Spara
Spara
Spara
Spara
Allmänt, Listat | |
#1 - - Ellen:

Gossen alltså :') Älskar att bli mött i dörren för övrigt!

Upp