Vecka 47 har jag...


(Tjuvade en veckans-lista av Lovisa. Som i sin tur tjuvade den av Isa.)
 
 
…varit: ganska seg, men väldigt pepp på att gå tillbaka till mitt butiksjobb igen efter lite uppehåll. Plus decemberpepp! Snart får en titta på Greveholm och äta pepparkakor alla dagar i veckan without shame.


…ätit: sushi bland annat! På MITT bevåg. Herregud. Har längtat efter att kunna tycka om det för att det ser så roligt(?) ut att äta. Och nu börjar jag nog ändå få lite mersmak. Nån slags risrulle-grej med avokado i är min favvo hittills.


…träffat: gamla kollegor igen, Madeleine idag på Bonbons skyltning, bf, och Gossen såklart :D
 
 
 

…drömt: inget särskilt som jag minns. Men dagdrömmer om den perfekta läggan™ vareviga dag.


…köpt: en massa nödvändigheter; typ mat, pysselgrejer, och nya svarta jeans :))


…sett ut: hmmm har inte tagit en enda selfie hehe. Men mycket randiga tröjor, prickiga skjortor, lugg och sånt där ni vet.
 
 
…stört mig på: att gymmet är överbefolkat en lördagkväll!? Wtf liksom, gå hem och ät chips.


…läst: Floras bok Stanna (snart klar!)
 

…sett: Svartsjön! Det nya som jag och bf plöjer. Älskar det spök-kusliga. Har ni kikat? Så trist att det bara är två avsnitt kvar nu.


…haft: en jättebra ridlektion i tisdags ihop med en favorit-ponny. Vi tränade balans och galopp!
Allmänt, Listat | |
#1 - - Johanna :

Vad tycker du om boken Stanna? Jag har inte läst den men är himla pepp på att köpa den!

Upp