Senaste...


Det är ju lite tomt här just nu. Så blir det ibland.
Men. Här är i alla fall en senaste-update i listform.
 
Mitt senaste klädköp:
Ett par kängor om det räknas som kläder, men det gör det väl. Annars två mössor från Asos, varav den ena (i kashmir, asmjuk!) kommer jag bo och leva i 24/7 från nu fram till typ april. Kängorna ska jag hämta ut hos skomakaren imorgon. Kommer efter det förhoppningsvis bo även i dom.
 
 
Min senaste lyssnade podcast:
Den fantastiska resan. Fast avsnittet gick ju bara ut på att de sa hejdå i en halvtimme?
Min senaste lyssnade favoritpodd var Flora & Frida dock. Nuvarande favorit pga de pratar så väldigt öppet om allt som det annars inte pratas öppet om. Satt och fnissade för mig själv till senaste avsnittet.
 
 
Min senaste pinnade inredningsbild:
Denna! Drömmigt eller vad. Hitta mig på Pinterest här.
 
 
 
Mitt senaste fynd:
Känns som hundra år sedan jag verkligen fyndade nåt, hmm... borde planera in en loppisjakt nu i veckan.
 
 
Min senaste tv-serieobsession:
Hade ingen, fram tills igår kväll – Skam! 
Den senaste innan det var Broadchurch. Sällan en drama/kriminalserie fått mig så fast som den. (Förutom Bron då.) Tipsa gärna om fler serier en kan fastna i, tack.
 
 
Min senaste använda emoji:
Stjärnan enligt "ofta använda"-högen.
 
 
Min senaste lästa tidning:
Minns inte ens, borde börja unna mig magasin igen. Vill jättegärna ha senaste Frankie men har inte lyckats hitta den fysiskt någonstans :( Inte ens i min favvo-tidningsbutik i gbg. En kanske skulle beställa...
 
 
 
Min senaste sedda film på bio:
Den allvarsamma leken för typ två månader sen. Den var helt okej men inte så himlastormade som jag hade hoppats på. Nu är jag pepp på nästa Star Wars om en månad!
 
 
Min senaste lyssnade låt på spotify:
Den här!
 
Spara
Allmänt, Kläder & utseende, Listat | |
#1 - - Ellen Lindberg:

Gillar podden med Flora och Frida av samma anledning, de pratar så naket och ärligt om sånt som en annars inte nämner högt. Så himla befriande!

#2 - - emma:

Klickade in mig av en slump här men tack vare detta: flora frida favvopodd, broadchurch och den asfina bilden så DIGGAR JA DIG

Upp