Om vecka 18 ihop med ett gäng Instagrambilder.


Vad var bäst i veckan?
Eh, vädret!? Som kom vips i typ torsdags, fredags. Hur gött med lite sommar äntligen. Satt och skrev på ett frilansjobb i helgen och kunde ha utomhuskontor <3
Något mer jättebra var att vi hängde lite på Oknö i torsdags och en förvandlades till ett barn för en dag.
 
 

Vad var sämst i veckan?
Har varit lite ångestig och stressig, så kanske det då.
Och att jag hade nån slags arga leken med 'min' häst i tisdags, som blir fullkomligt jättetjurig i boxen men är så himla skojig att rida och hantera från uppepå ryggen. Frustrationen.. Önskar att man kunde ta lite olika egenskaper från varje ridskolehäst och sätta ihop i en perfekt.


Där har jag ont:
Nog ingenstans.
 


Det klär jag mig i:
Mycket randiga tröjor och shorts nu. Och ett par nya ljusa Levi's-jeans som jag ska bosätta mig i lite. Ska visa i annat inlägg!
 
 
Det tänker jag mycket på:
Den himla framtiden som vanligt ™.
 
 
Veckans låt:
Så svårt. Lyssnar på en salig blandning just nu, och såklart mycket "butiksmusik" om dagarna som har en tendens att fastna.  Särskilt denna av Lucas Nord, och den här av nån Anne-Marie. Så jag säger dom då.
 

Nästa vecka (alltså den här) ser jag fram emot:
1. Att ha en liten extrahelg nu måndag–tisdag.
2. Ny ridlektion.
3. Hänga i bikini utomhus  ( händer prick nu).
 
 
 
Allmänt, Listat | |
#1 - - josephine Asplund:

Hoppas du får en fin kväll & lycka till med bloggen! Kram<3

#2 - - lovisa:

önskeinlägg: hur'u lockar håreeee'!

Svar: Haha! :)) Ska vi försöka ordna
Ronette

#3 - - Sandra:

Åh, hänga i bikini <3

#4 - - ISA:

utomhuskontor! vilken bra grej det är <3

Upp