Ett par Levi's och en plommontröja. Och om önskningar.


Jakten på de perfekta ljusa jeansen är över!
Det blev ett par Levi's 710or. Sitter som ett andra skinn, som en säger.
 
 
Och så har jag en ny ribbad tröja i plommonfärg som passar så himla bra ihop med den här jeansblåa, tycker jag. Den kommer från H&M/Divided och är så väldigt mjuk och bra. Älskar halvpolo-kragen.
 
 
Typ såhär ser det ut ihop en ganska somrig dag, hejhej!
 
 
 
Hashtag dagens outfit.
 
Har förresten fått ett till blogginlägg-önskemål, om att jag ska visa hur jag *lockar mitt hår* :)) Klart jag ska visa det liksom! Kanske kan lyckas göra en liten guide och visa till nästa vecka.
Är ni fler som har önskningar, frågor, funderingar – ös på här i kommentarerna! Pöss.
 
Kläder & utseende | |
#1 - - lovisa:

yey! :D :D :D och också: SVINFIN outfit. verkligen *dina färger* :)

#2 - - kajsa:

gulle pondute <3

Svar: PÖSS!
Ronette

#3 - - Daniella 🌙:

ahhhhhh jag har typ tusen frågor då jag börjat läsa din blogg nyligen. kan du inte göra ett "lär känna mej" inlägg så vi nya läsare kan få göra just det, lära känna dej? :)

Svar: Vad kul! Och absolut, ska försöka ordna något sånt :)
Ronette

#4 - - Sandra:

Shit vad bra den outfiten passade dig. Så jäkla snygg kombo!

Svar: Taack snälla!
Ronette

#5 - - Johan:

Snygg tröja.

Upp