10 senaste.


Mitt senaste klädköp:
De här två tishorna som jag visade i ett tidigare inlägg.
 

Min senaste lyssnade podcast:
Den nya med Sandra Beijer och Gustav Broström.
 

Min senaste pinnade inredningsbild:
Denna som ursprungligen kommer från Emma Sundh.
Har fått dille på tokfina sminkbord. Här är hela mitt inredningsboard.
 

Min senaste tv-serieobsession:
The Carrie Diaries (hehe) och nya säsongen Girls.


Min senaste använda emoji:
Gula katten. Såklart.
 
 
Mitt senaste fynd:
Två styck finfina Prunus-assietter från Tradera. Som man bland annat kan äta tårta på.
 

Mitt senaste dyra köp:
Avgiften till ridskolan.
(Obs inga ridskolehästar här nedan. Har hittills funnits noll bra tillfällen att fånga tisdags-kompanjonerna på bild.)
 
 
Min senaste lästa tidning:
Hmmm. Kanske senaste Retro som mamma får i brevlådan. Eller en Härligt Hemma.
 

Min senaste sedda film på bio:
Har inte varit på bio på evigheter.
Men senaste filmen öht jag såg var The theory of everything. Se den!
 

Min senaste lyssnade låt på spotify:
Real life av Brothertiger.
Allmänt, Listat | |
#1 - - Veronica Wallgren:

Älskar prinsesstårta :)

#2 - - Sandra:

Men åh, vilken rolig lista! Får jag norpa? :)

Svar: Självklart! Norpa på!
Ronette

Upp