Två skal.


I november nån gång köpte jag en ny telefon. Min gamla fyra hängde med i nästan prick tre år och tre månader, utan att få spräckt skärm(!). Men med tiden så var den lite sömnig och sådär, så jag kände att vi nog fick skiljas åt i alla fall.
En sorglig grej var att jag hade så hiskeligt fint skal till fyran, och som bara finns till den modellen, nämligen "Blomsterfönstret". Tavlan ni vet.
 
Så jag fick ge mig ut på jakt för att försöka hitta nya skal att bli kär i.
Nummer ett fick bli detta från Day.
 
Ögonen fastnade på det direkt i butiken. Tänker att det var nåt slags tecken. Och en gillar ju dansk design! Det är ett hårt skal men som ändå känns väldigt mjukt i handen. Tänk en träbit som är vääääldigt väldigt sandpapprad. Sån känsla. Lite gummi-igt nästan.
 
Nummer två är en lite mer glittrig historia från Skinny dip, köpt från Asos.
 
(Jaha det blir tydligen as-kass kvalité när en gör gifs.)
 
Fastnade även för detta direkt när jag scrollade runt. Liksom, enhörningar och glitter. Gillar att det nästan är too much. Ett skuttigt glad-skal. Det är dessutom i genomskinlig hårdplast, med betoning på hård. Till och med svårt att få loss från själva telefonen när en vill byta, så tänker att det lär ju stå emot allt. *Peppar peppar*.
 
 
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta:

snygga

#2 - - Frida:

Åh så fina :)

#3 - - Lili:

Åh, vilka snygga! Gillar speciellt den andra- DET KAN ALDRIG BLI FÖR MYCKET. :D

För övrigt: sjukt snygg kappa i headern!

Svar: Haha nä men det är väl så :D Och tacktack!
Ronette

Upp