This past (& upcoming) week.


Den här veckan + nästa sammanfattat i en lista:
 
Bäst i veckan:
1. Att jag äntligen hittat ett par blå jäkla jeans (idag!) som var snordyra men fina och sköna så då är det la OK. De kommer från Lee, är mörkblå med liten dragkedja vid benslutet och sådär JÄMNA i färgen som jag gillar. Känns som vareviga par jeans liksom är nötta, och det tycker jag ska få komma med tiden istället.
2. Att nu kan man räkna ned på två händer tills jag tar examen.
Såhär ser de ut på golvet. Hur de ser ut på en kropp kommer en annan dag.

Sämst i veckan:
All värk överallt.


Där har jag ont:
Men som sagt. Lite överallt. Behöver lära känna en kiropraktor eller massör.


Det här tänker jag mycket på:
Vad sjutton jag ska göra om typ ett halvår. Samtidigt som jag knappt orkar tänka på det alls.


Det klär jag mig i:
Idag i shorts, strumpbyxor och randig tröja på dagen. Mjukisbyxor på kvällen.


Nästa vecka ser jag fram emot:
Att min mami kommer till Göteborg och att vi ska gå på Bokmässan och ta selfies med roliga personer.
 
 
På måndag händer detta:
Det är imorgon det. Då hänger jag på min praktikplats och uträttar viktigheter. Sen ska jag bara hem och sova :))
 
 
Och på tisdag det här:
Då har ju ett favvoprogram på TV seriestart! Inte OK på tv3. Älskar det bara.
(Tillägg: skoja ba, det är ju tydligen på torsdag det börjar.)


Onsdagen tillbringas så:
På praktiky igen. Sen ska jag kramas med min katt och dricka kopp efter kopp med te. Kommer förhoppningsvis inte behöva laga mat för det ska jag göra nu alldeles snart för hela veckan. Storkok är grejen.
 

Och mest av allt önskar jag detta:
Mest av allt i veckan? Att jag inte blir nedtrampad på Bokmässan kanske :)) Och att mitt tonårsjag äntligen får en skymt av han den där Berggren.
Och mest av allt över huvud taget: att jag får må bra bara.
 
Glá vecka 39 på er!
vecka.nu förresten. Bästa hemsidan. Geni den som gjorde.
 
Allmänt | |
#1 - - Moa:

yaaay för en ny vecka!! Kul lista! :)

Svar: :) Skoj!Jag försökte kommentera på din blogg precis men det gick icke. Blev sugen på brödet du la upp. Såg härligt ut med hembakat på morgonen.
Ronette

#2 - - ISA:

Blev megasugen att gå på bokmässan nu!! var kom det ifrån?! läser aldrig. haha! ha en fin vecka nu <3

Svar: Haha åh. Gå om du har möjlighet tycker jag! Det är så mycket mer än bara läsande och böcker där.
Ronette

Upp