En söndagsmorgon.


Det är extremt sällan nuförtiden som jag gör riktig (fin)frukost. Men visst känns det lite mer som helg när en faktiskt gör sig till och steker ett gäng (amerikanska) pannkakor.
 
Så det gjorde jag i söndags.
Det blev lite spontant påkommet, så jag hade inte jättemycket fancy tillbehör hemma. Men drottningssylt fanns, och det är ju i alla fall bland de bästa sylterna, så det blev topp ändå.
 
Och så lite pudrigt florsocker också förstås.
 
Åts upp ihop med en kopp vitt te och lite Pinterest-scrollande.
 
Vad har ni för bästa (helg)frukostar?
 
Allmänt, Ätbart | |
#1 - - Agnes:

Åh vad gott det ser ut! <3

#2 - - Sandra:

Åh, så gott! Blev riktigt hungrig nu :P

#3 - - ISA:

ojojo.. sånt där borde man ju styra upp ibland alltså.. snacka om bra start <3

#4 - - adam:

Faktiskt aldrig provat att göra amerikanska pannkakor, hur mycket godare är det en skala 1-10?
Min favorit på helgfrukost är scrambled eggs med en skiva grovt mörkt bröd och fruktigt te!

Svar: Då tycker jag att du ska göra det! De är fluffigare, och alltså godare :3
Ronette

Upp