Småland hittills.


Jag hänger ju i Småland nu och försöker ha sommarlov. Har snartsnart varit här precis halvtid och såhär har det (genom instagram) sett ut hittills:
 
Äter sånt här till mellanmål.
 
Fnissar åt min katt som gillar att hänga (bokstavligt talat) på soffan.
 
Firade midsommar och gjorde krans trots att det regnade och en behövde ha tjocktröja.
 
Har ännu mer kvalitetstid med den här. Lär honom att ligga stilla på altanen medan jag knapprar fram ord på lelle datorn.
 
De två senaste helgerna har jag sålt tjusiga prylar på Bonbons. Imorgon och på lördag är jag på plats igen!
 
Knäpper av ögonblick som en kan sätta på kylen sen och tänka tillbaka på då när det blir kallare luft, röda löv och halt på gatorna. Här hänger jag och Gossen på uteplatsen i trädgården <3 (MÅSTE ha trädgård snart).
 
 
Ser fram emot lika många veckor och stunder till innan livet ska fyllas med kontor igen.
Klart slut.
 
Allmänt | |
#1 - - ISA:

hahaah alltså katten på soffkanten! så skön, tänker på katten gustaf!

Upp