Årets sista dag och nya årets första timmar.


Det blev nyårsafton.
Ni fick se på instagram hur jag pimpade kakelugnen.
Och hur Gossen pimpade sig med guldrosett.
När det var nästan kväll började vi fixa med mat. Här står jag och fixar ihop lobster rolls.
Och såhär blev dem! Enkelt som sjutton att göra. Utgick från detta receptet, men valde att ha i gräslök istället för selleri. Det blev toppen.
En Virgin Mojito-bål.
Och efter detta glömde jag bort kameran och plockade fram den igen först när klockan var ny dag.
...För att dokumentera klädseln förstås.
(Pga uteblivna fyrverki-bilder ger jag er en tomtebloss-bild som kompensation.)
Såhär såg jag ut. Hejhej.
Matchade naglarna med "Sparkling Forest" från H&M.
 
Klart slut.
Allmänt | |
#1 - - lovisa:

åh, lobster rolls! har varit nyfiken på det väldigt länge, måste testa nu när jag ska till new york (även om det verkar himla lätt att göra själv).

Svar: Ja gör det! Säkert ännu godare restaurang-gjorda!
Ronette

#2 - - Sandra Lundin:

Så härliga bilder! Har aldrig ätit lobster rolls men är precis som Lovisa väldigt nyfiken på det.
Älskar dessutom ditt nagellack :)

Svar: Tack :)Ja testa det någon gång! Himla lätt att göra själv (när en vill festa till det lite)
Ronette

Upp