Ett tillskott.


Jag har en ny elektronisk kompis: ett par hörlurar.
För nästan exakt ett år sedan sa mina urbanears tack och hej för den här tiden, åtminstone den ena luren.
När den inte ville vara med längre hade jag (tur i oturen) en månad kvar på garantin. Så jag traskade till affären, fick mina pengar mot att jag lämnade in min trasiga bebis och sedan dess har jag nöjt mig med att endast använda iphones medföljande pluppa in-lurar (som även agerar kattleksak då och då).
Vila i frid urban.
 
Efteråt tänkte jag så väldigt länge på att skaffa mig nya, men det blev aldrig av. Det närmsta jag kom var att spara en internetlänk till ett par hiskeligt snygga som bokmärke på datorn, vilket min rara pojkvän tog notis om.
Och för en vecka sedan väntade den sena julklappen på mig här hemma när jag kom hem från en slitig dag i skolan!
Dessa! Som heter Bowers & Wilkins.
De kom i ett halvmåneformat "litet ägg" och gnistrade nästan när jag öppnade första gången! Sant!
Så nöjd! Kan mura in mig i dem och skriva (hyfsat) ostört nu.
Gossen hjälper till att idéa också såklart.
Allmänt, Kläder & utseende | |
Upp