Hej jag är tillbaka


Hallå! Vad gör du?
Jag är tillbaka i Sverige och har överlevt två långa flygplansresor. Ska snart packa upp min väska (tråkigaste), har också just ätit ett mellanmål efter att ha kommit hem från skola + mathandlande.

 

Hur ser du ut just nu?

Såhär. Hejhej!

 

Nämn tre saker du längtar till.

1. Att få krama Gossen igen!!!!! Två dagar kvar.
2. Att ha en fantastisk kommande lördag.
3. Första december = god ursäkt till att börja kolla Greveholm varje dag hehe.

 

Vad önskar du dig?
Fredag, att min middag jag snart ska laga blir god, och lite slantar.

 

Vad ska du göra i helgen?
Klappa min katt så att han blir alldeles trött på mig. Gå på julmarknad (!) och klubb.

 
Något råd till alla där ute?
Var snäll.
Allmänt | |
#1 - - Lydia:

åh vilken söt katt!

Svar: visst är han :)) tack!
Ronette

Upp