Bra-veckan


Hej! Jag har jobbat nästan hela juni (lika bra det, hade kunnat döpa om juni till regni). Men den här veckan hade jag ledigt nästan hela. Och eftersom det har varit en jättebra vecka så kan vi väl ta en kik på några glimtar:

Ätit goda frukostar utan stress.

Haft bra hårdagar och dubbelfotograferat mig själv eheh..

Haft dinner and a movie-dejt med Kajsa. Vi åt dumplings med stark sås.

Sen stack vi till Bergakungen, för vi hade bokat biljetter till Moonrise Kingdom. Jättegosig film, se den!

Missbedömde vår fortsatta ätförmåga och köpte den största popcornkartongen vi såg.

En annan kväll lagade jag en god pasta. Med pesto och citron.

Kajsa kom och så drack vi öl på mitt golv. Sen hamnade vi på någon slags klubb och det här var nog den hittills bästa junikvällen för året.

Tittat på utsikten i Guldheden.

Och spelat alfapet.

Och just ja, jag har köpt fina tröjor på rea också! En till bra grej är att det snart är midsommar för då ska jag äntligen iväg till röda stugor- och grusvägslandskapet. Tjoho.
Allmänt | |
Upp