This past week has been a strange one Lazy, new and good and bad


Liten sammanfattning av det som varit.

Början på förra veckan och jag gosade omkring i stickade katter.

En kväll bjöd jag över Kajsa och så hade vi tevekväll med hemmagjorda (och ungefär världens godaste) chokladbollar.

Dagen därpå blev jag kallad till sjukhuset för att ta nya prover. Vem kunde ana, liksom...

Hade via Youtube sällskap av Crystal Castles på morgonen.

Och ett lysande guldträd utanför fönstret.

En eftermiddag/kväll trixade jag ihop en så himla god middag! Någon gång ska jag göra en guide. Den är dessutom vegetarisk (jag vet ju att många av er som kikar här är just det).

Jag har läst en fin bok, som ni kanske sett mer av i föregående inlägg.

Haft ett par kvällar ihop med te-roboten.

...Och några andra ihop med anteckningsblocket i hopp om att försöka lära mig vad som menas med bland annat klusiler, tremulanter och ejektivor. Och ja, det är minst lika krångligt som det låter.

Tillägg:
Konstigt nog glömde jag ju helt bort att berätta om den finaste dagen på hela veckan. Såhär såg det ut i mobilkameran under lördagen:

Ett gäng med bra människor samlades hos Sanne.

Jag och Kajsa stannade i affären på vägen och köpte med lite nödvändigheter, exempelvis sånt här godis (som kändes väldigt 90-tal.) Därefter trippade vi iväg till Jazzhuset och hade en av de bästa kvällarna på länge.
Allmänt | |
#1 - - kajsa:

haha roboten <3 ser ut som att den har drunknat

#2 - - Vicky:

vilka fina bilder. <3 åt också chokladbollar idag tillsamamns med fint folk.

Upp