Var börjar man?


Jag fick ett mejl häromdagen från blogg.se att "dina besökare saknar dig". Nu har jag ju ingen aning om ifall ni faktiskt gör det eller inte, men jag tänkte, kanske vore kul att försöka kicka igång det här stället lite igen.
 
Det hade väl varit enkelt att bara starta en ny blogg egentligen och börja om. Men samtidigt gillar jag hur livet avspeglas här också på nåt sätt. Jag har haft den här lille bloggen i 8 (!) jäkla år nu. Och hur klyschigt och dant det än låter, så är det ju min digitala dagbok som jag kan titta tillbaka i. Så mycket små kapitel i livet en haft ändå.
 
Men var börjar jag då? Det känns ju träligt att dra en summering av våren. Både vintern och våren var egentligen lite uppochner så vi kanske bara ska strunta i recap helt och hållet. Allt börjar kännas mer stabilt igen. Har mycket tankar och önskningar om hemma-projekt att dra igång; börjar kanske känna ett sug efter att berätta om favoritpoddar och böcker igen. Visa upp vår nya fluffiga familjemedlem. Och sånt. Det kanske blir kul. Vi provar väl. Tänkte att vi börjar med sommarlistan, den där klassiska årliga ni vet. Det är visst juni nu. Och då KAN det inte dröja fyra månader tills nästa inlägg kommer.
 
 
 
Allmänt, Tankar | Blogg, Nystart | |
#1 - - A:

Jippi! Jag har saknat dig!

Svar: Kul! :D
Ronette

Upp