Semesterpyssel.


I onsdags kväll gick jag på semester! Mmmm känslan att bara säga det. Semester. Har haft innebörden av ledig lördag i snart tre dagar nu.
I vecka 31 jobbar jag dock lite igen. Men efter det är jag ledig två veckor till. Det kändes nästan extra bra. Att ta semester två gånger.
 
Vi har inte bokat in nån resa i år (förutom att jag ska spa:a lite med min mor sista veckan), utan kommer göra lite små utflykter då och då och bara ta det lugnt resten av tiden. Jag har en liten sommar bucket list dock. Detta vill jag pyssla med:
 
🌻Baka kastrullbröd
🌻Läsa ut två böcker (Allt jag inte minns av Jonas Hassen Khemiri och senaste romanen av Amanda Svensson)
🌻Ha fikadejter med kompisar
 
🍉Gå loppisrunda
🍉Packa med bok och frukt och cykla till havet.
🍉Plöja sommarprat
🍉Åka till Öland
 
🍦Sälja och skänka kläder som inte längre används
🍦Gå kvällspromenad med glass i handen
🍦Se nya säsongen av Stranger Things
 
 
Alla bilder är från när vi var på Öland förra året.
 
 
Allmänt | Sommar, semester | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Så vackra bilder! håller tummarna för att du ska kunna bocka av din bucketlist :)

Svar: Tack snälla!
Ronette

Upp