Sommaren.


Vad snabbt det gick! Jag är inne på sista semesterveckan nu. Fast ändå, det känns samtidigt som att jag har haft ledigt jättelänge! Och det är ju ändå något bra. Det sista jag hade planerat under semestern var att åka på spa med min mor, och igår kom vi hem från det. Det sa liksom bara swish och så var den vistelsen över. Hade behövt en extra dag kände vi båda, så det får det nog bli nästa gång.
 
 
Men känns som att jag gjort så himla mycket i alla fall. Och det är ju också något bra. Att ha mycket att blicka tillbaka på. Förutom spa-grejen hade jag inget bokat eller spikat den här sommaren. Kanske var det som var nyckeln. Att bara ta allt spontant och göra utflykter när en känner för.
 
 
Har hunnit med både loppisletande, ölandsroadtrip och konstutställning. Middagsdejter med kompisar, glasspromenader, hemmapyssel och dagstur till Astrid Lindgren-idyll. Och även dagar som bara spenderats under en filt. Det är också bra.
 
Och så till sist spahänget på Gränsö.
Så himlahimla bra semester ändå. Är egentligen ganska pepp på höst och nya rutiner nu. Jag ska gå ned i tid på jobbet och plugga lite kurser inom djur och natur. Men samtidigt är det ju alltid nåt sorsget över att nåt annat tar slut.
 
 
Allmänt | |
Upp