Vecka 21.


Redan ny vecka igen.
Vecka 21.
 
Kan eventuellt bli min värsta hittills det här året, men krossar fingrarna för det motsatta. På onsdag har jag nämligen veterinärtid åt Gossen. Trots foderbyte har han fortsatt att kräkas, gått ned i vikt, och bara allmänt inte varit helt sig själv. Känns hemskt och jag har gråtit till och från hela helgen. Så jobbigt att se sin pälskompis såhär.
 
Oavsett vad som är fel nu och oavsett hur det slutar har jag i och med detta, verkligen insett nu att han inte kommer finnas hos mig för alltid. Vilket är en så surrealistisk, jobbig, ångestig känsla. Det gör mig så sorgsen.
 
Planerar i alla fall att starta dagen med en gladare aktivitet, nämligen med att gå på en eventfrukost på morgonen i Kalmar. Tänker ta med kameran och visa er sen. Tror det kan vara bra att få undan orostankarna lite innan.
 
Och till helgen, om allt inte går åt skogen, planerar jag att hänga i Göteborg en sväng. Kan just den här årstiden sakna den där staden lite.
 
Okej. Det fick bli ett lite deppigt veckoinlägg idag. Så blir det ibland.
Vi hörs.
Ta hand om er.
 
 
Allmänt, Tankar | |
#1 - - Ellen:

alltså, aj. tanken av att de där små favoriterna inte kommer leva med oss för alltid gör mig så jäkla ledsen. usch. jag håller tummarna för er inför veterinärbesöket <3

#2 - - Madeleine:

Fattar att det är en surrealistisk känsla! <3 Åh vad man ska behöva gå igenom. Man vill ju bara att allt ska vara som vanligt!

Upp