Åtta svar.


Hur mår du idag?
Jättebra, faktiskt. Fortfarande glad-bubblig sen helgen.
 

Vad gör du just nu?
Lyssnar på musik och min katt som snarkar. Har kollat igenom bloggar. Ska snart knäppa igång teven och äta middag/kvällsmat med min mamma som stannar några dagar till.
 
 
Vad ska du göra i veckan?
Känner att det här är standardsvar, men: hänga på praktiky.
Imorgon när jag slutat ska jag och mor gå runt i ett gäng fina butiker. Kanske unnar jag mig att köpa ett snyggt magasin för det var länge sen. Och till helgen blir det spännande igen.
 
 
Vad behöver du mest just nu?
90-talet tillbaka.

 
Vad är det senaste du köpte?
Två böcker på Bokmässan. (Tid av Alex&Sigge, och Alltings Början av Karolina Ramqvist.) Mer om det sen!


Hur är vädret idag?
Soligt men nu har den gått och lagt sig.
 
Bästa som hände i helgen?
Cirka allt! Bokmässe-inlägg kommer.
 

Vad är det senaste du åt?
En glass :3
Inte denna dock.
Allmänt | |
#1 - - ISA:

Så najs att du var så nöjd med helgen, sånt behövs oftare <3 energiboostar!

#2 - - Jeanette:

Åh Lone wolf är sån jäkla bra tidning!

#3 - - Jeanette:

Men åh va snäll du är, blev så glad av den kommentaren <3

Upp