En mjuk jacka.


Jag har ju köpt en ny jacka.
Redan i typ juli började jag fundera på vad jag skulle ha för jacka i höst. Eftersom att ja.. jackor är mitt roligaste klädesplagg att shoppa.
Jag bestämde mig för att leta efter en (rak) mörkt marinblå kappa. Kanske med lite hög krage och snygga knappar. Men eh om ni kan känna igen det här: det man letar efter hittar en inte, så vet ni nog hur det har gått med den saken..
 
MEN, hittade en annan jättebra en som jag tänkt bo i tills den där kappan dyker upp. Den är nämligen supermjuk och alldeles perfekt varm för en kylig höstdag.
 
Hittade den för ynka tre guldpengar när jag stod och sålde på loppis för några veckor sedan. Älskar det vita fluff-fodret.
 
 
Ursprungligen från ett ridsport-märke. Känner att det passar mig fint.
 
PS. Gjort en till ny kategori som heter Kläder & Inredning. Tänkte samla alla ytligheter där i. Okej bra. Pusshej!
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - lovisa:

alltså jäklar vilket fynd! sitter ju som en smäck och är asfin!? grattis till kapet!

Upp