Göteborg?


 
 
 
 
 
 
Hörni jag funderar på att göra en Göteborg-guide kanske. Inom en framtid. Skulle det vara kul? Från en icke-göteborgares ögon men som snart bott där i fem år.
Typ var nånstans man shoppar bäst, fikar godast, umgås göttigast. Och så vidare. Ja?
 
Allmänt | |
#1 - - lovisa:

JA! :D

#2 - - Lilly:

Ja, det hade varit kul! :D

#3 - - ISA:

det vore ju himlans trevligt, vet knappt något om götet känns det som!

#4 - - Sandra:

Tycker absolut att du ska göra en göteborgs-guide! Älskar staden något enormt :)

#5 - - Sofi:

Tummen upp! Tycker alltid att det är roligt att läsa vad andra tipsar om, även om jag också bor och har bott här ett tag (faktiskt ungefär lika länge som dig) :)

#6 - - Sanna Eriksson:

Gör det! Hade varit superkul att läsa :D

sv: Åh, ska kolla upp vad jag har. Har någon app som jag gillar rätt mkt- men annars brukar jag följa träningsvideos på youtube :-)

Upp