Uppdaterad portfolio och färdigfixade praktikplatser.


Kanske mitt inlägg med flest utropstecken hittills:
 
Men hej!
Nu kan en kika i min portfolio här en gång till, för det har tillkommit ett nytt litet projekt, där i nedre vänstra hörnet, som jag slet med under förrförra veckans alla nätter, typ.
 
Och på tal om projekt så har jag äntligen fått färdigt med mina praktikplatser! Från mitten på mars och året ut har hele klassen praktik och det är liksom sista skolgrejen vi ska ägna oss åt. Sen är vi färdigutbildade. Så konstigt.
 
Hur som helst är jag toppen-nöjd med mina platser! Först kommer jag vara en månad hos gulliga Madeleine. Så fint, tror jag kommer bli så himlans inspirerad hos henne!
Sen från slutet av april och hela perioden ut ska jag vara inhouse på Monki. "Copywriter intern" :D
Så SÅ nöjd!
(Och alla som fått har uppskattat mina "visitkort" förresten! Hehe)
 
För att fira framstegen gick jag på en gång och haffade det här fina magasinet! Som en karamell verkligen. Vi tittar mer i det imorgon hörni.
 
Pussokram!
Skola & Jobb | |
Upp