Sommarlistan.


Hejhej!
I dagarna ska jag visa upp Rom-resan. Men först det här:
 
Hur ser dina planer ut för sommaren?

Jag var i Småland hos mina föräldrar i en vecka precis när sommarlovet startade. Efter det for vi direkt till Rom på en (till) en-veckas semester. Nu är jag tillbaka i Göteborg och på tisdag börjar jobbet. När månaden har gått har jag sommarlov i cirka tre veckor till. Det blir bra.


Vad ska du göra på midsommar?

Jag hängde på flygplatser och flygplan pga var påväg till Rom just då.

Vilken är din bästa sommarfrukost?

Öh. Jordgubbar (eller bär överhuvudtaget) med kall sojamjölk.

Bästa sommarlåten?
Nä jag vet inte men den här är somrig och bra.

Ska du åka på någon festival i sommar?

Jag måste nog försöka ta mig till Way out west det här året för att se Slowdive, så att jag slipper spricka av ånger sen.


Vad vill du helst grilla?

Grillspett och halloumi.

Vad dricker du i sommar?

Ginger Joe med lime och is, min senaste bästa upptäckt. (Tack Kajsa.)


Vad ska du läsa i sommar?
Två novellsamlingar av Jonas Karlsson som jag fått i present (läste nästan ut en av dom på flyget) och Mad Women av Christina Knight.

Vilket är ditt favoritplagg för sommaren?

Shorts.

Bästa parken?

Får en säga mammas och pappas trädgård? I så fall den. Annars typ Vasaparken pga många gulliga hundar och inte så packat med folk.


Bästa badstället?

Så länge det är skön temperatur i vattnet och en riktig sandstrand (ej grässtrand) kan det vara var som helst.
Allmänt | |
#1 - - natalie:

älskar listor! gjorde nyss en liknande sommarlista själv :)

Upp