Hej.


*Vinkar*
Jag får nog snart döpa om den här bloggen till this past month eller sådär.
Hur som helst har jag gått i skolan nu i nästan exakt tre veckor och jag har för första gången sedan typ gymnasiet börjat få lite mer fasta rutiner = trött på kvällarna (!)
Var också nästan lite förvånad hela första skolveckan att så pass mycket folk var vakna (och körde bil i nåt som kändes som mitt i natten) klockan halv åtta på morgonen, eh.
Men bortsett från de tidiga morgnarna känns det himla bra.
 
Nu kör vi lista.
 
Dagens låt: pass. Säger morgonpasset i p3 istället. Bästa påväg-till-skolan-sällskapet.
 


Dagens frisyr: jamen såhär, lite lockigt och ganska långt men snart blir det äntligen chopchop.
 


Dagens klädsel: blå jeansskjorta och mörkblå manchesterbyxor.

Dagens roligaste händelse: att vi har fått ett (skol)projekt från en riktig kund och att pojkvännen lämnat presenter i min lägenhet.


 
Dagens tråkigaste: kylan.
 
Dagens planer: (kvällens) titta på tv, äta choklad, klappa på Gossen.
 Och snart kypa till kojs.
 
Dagens saknad: mamma såklart.
 


Dagens mående: fint.



Dagens längtan: våren!
 
Allmänt | |
#1 - - Julia:

Hej! Visst var du med i klubben pantertanter på lunarstorm? :)

Svar: Haha, ja det stämmer!
Ronette

#2 - - Julia:

Vet du om att PT fortfarande existerar på facebook? Vill du att jag bjuder in dig? :)

Svar: Jaha, vad roligt! Jättegärna :) Ronette Svensson där.
Ronette

Upp