Vi två


Det blir ju väldigt mycket London nu så jag tänkte att idag kan vi vänta med fortsättningen på det lite och istället prata om att jag har träffat en fin person och blivit en flickvän.
Är så väldigt glad över att ha träffat honom.
 
(Matchande klädslar också förstås ;) Min jeansjacka budade jag hem helt ok billigt från tradera. Det är Permanent Vacations Monki-samarbete för några år sedan. Klänningen är köpt på Primark och asskön! Och vad pojkvännen har på sig är nog ganska solklart.
 
Klädslar förresten, konstigt ord.)
Allmänt | |
#1 - - Jimmy Tang:

tjohooo gratulerar pondute! =)

Svar: amen tackar :p
Ronette

#2 - - Faster...:

Jag hörde detta skvallras till mig men har varit tyst som muren... ;)

#3 - - lovisa:

åh så fint! grattis!

Svar: tack! ^^
Ronette

#4 - - Kajsa:

omg du måste ha min marinblå fred perry, tänk vad gulligt!!

Svar: haha eller hur :D
Ronette

Upp