Sol och skor och lakritskatten


Hej vänner. Jag hade visst en hög med bilder på datorn som jag knappt titta igenom. Så vi kan väl kika på några nu:

I början på maj var det sol sol sol. Jag och Kajsa åt thai/kinamat ute i gräset och sen blev jag avritad.


En annan solig dag blev vi kräftor och hade samtidigt sällskap av lakritskatten.

Kajsa och alla andra på Domen hade utställning. Kunde inte sluta fascineras över hur många duktiga (konstnärs)människor det finns!

Utomhusfrukost på Jacobs Café i Haga. Gott, fri påfyllning av både kaffe och te samt charmig kille bakom disken. Göteborgsrekommendation!

Vi har traskat runt i butiker och haft skoprovning också.

Ni som läser franges marron vet att de här vita(ste) hittade hem till mig.


Och min blomma ni vet, den har fått barn! Massa massa små knoppar.


För knappt en vecka sedan hängde jag med konstelever igen och firade deras sommarlov. Då såg jag ut såhär. Maj är nog min bästa månad. Tur att den inte är slut än.
Allmänt, Kläder & utseende | |
#1 - - lovisa/polichinelle:

de vita(ste) är perfektion.

Upp