Felfria fredagen


Fredagen den 27e var en bra dag. Såhär:

Vaknade till sol och blev glad för att min nya fina (och svårskötta) blomma fortfarande lever efter fem dygn i mitt fönster.



Mötte upp Kajsa. Den här dagen var sedan länge ämnad för ett Egg&Milk-besök.


Efteråt: den givna titten på alla körsbärsblommor, såklart. Och sedan tog vi vagnen vidare för att strosa i affärer ett litet slag.

En katt följde med mig hem. (Precis en sådan fluffig jag drömt om natten innan! Knäppt.)


På kvällen kilade vi iväg till mataffären och knåpade sen ihop en väl godkänd pastarätt.
(Och ja vi köpte likadana tröjor :D ingen kunde riktigt motstå.)
Allmänt | |
#1 - - Jenna:

Hejsan! Det vore kanonkul om du ville delta i min fototävling på min blogg. Temat är "vårkänslor" och priset är en värdecheck på 150kr hos tvspelsweb.se! Det är inte alls tjorvigt att delta, du behöver bara skriva ett inlägg på din blogg så är det klart :D

Hoppas att du vill vara med, för jag ser att du är duktig på fota :)



Kram!

#2 - - Julia.:

Åh, jag har ett bonzaiträd som fortfarande lever, känns knäppt att jag lyckats med det liksom!

Upp