Ett foto i månaden 2011



I januari gick allt ganska snabbt. Vips befann jag mig i Göteborg för att stanna där. (Antagligen ett av de bästa beslut jag tagit.) Utforskade lite obesökta ställen, Naturhistoriska exempelvis.

I februari fortsatte utforskningen kombinerat med lite filmstudier. Jag höll på att förlora fötterna också.

En dag i mars tågade jag iväg till småland för att bevittna ett barndop.

Sen kom april och jag var inte längre tonåring.

När det blev maj var det festligt och glatt mest hela tiden. Antagligen bästa månaden för året och jag skulle nog vilja ha maj 2011 ett par gånger till, helst jämt.

juni var så sommarvarm att man var tvungen att svalka sig av vindarna vid hamnen.

Och i juli kunde man bada i småländska sjöar.

I augusti besökte jag Liseberg för första (!) gången.

Helvetesmånaden september var mest bara jobbig, trasig och gråtig. Kände mig nog lite som en bortsprungen kanin med hängande öron.

En bra grej med oktober var att man kunde börja köpa fina goströjor.

november var nog den största fika-månaden.

december uppenbarade sig så väldigt snabbt. Månaden har varit mysig, rushig, kall och varm. Lite allt på samma gång alltså.

Vad ser ni fram emot nästa år?
Tolv bilder | |
#1 - - L.:

Nästa år ser jag fram emot våren mest. Likt alla år! Vi får ta och styra upp dendär fikan snart tycker jag!

#2 - - hanna:

åh. göteborg.

Upp