Minirecensioner på sommarpraten jag hört hittills, del 3.


Sista högen sommarprat jag lyssnat på kommer lastat!
 
 
Peder Fredricson
Mysigt prat om kärleken till hästar och att aldrig ge upp.
 
 
Sabina Ddumba
Tycker det här var väldigt personligt och öppet. Som att lyssna till en kompis under en kaffedejt. Även, om att ha växt upp i avsaknad av en mamma och att inte känna sig riktigt hemma i sin hemmakultur.
 
 
Max Tegmark
Väldigt intressant om AI, stundvis ångestigt. Tyvärr tappade han mig lite sista halvtimmen typ.
 
 
Petra Mede
Gillade verkligen det här! Älskar hur hon uttrycker sig, och hennes självdistans. Tycker låtvalen flöt ihop bra med hela historien som hade en röd tråd. Lyssna på detta!
 
 
Rebecca Scheja & Fiona Fitzpatrick
Ett håll käft-igt prat om att inte vilja lyssna på personer som vill stöpa en i en form. Om knasiga situationer, viktig vänskap, och hyllningar till kvinnor.
 
 
Okej, var ju länge sen jag lyssnade på dessa nu så detta blev verkligen minirecensioner :))
Vilka prat har ni gillat bäst i år? Jag har fortfarande några jag vill lyssna ikapp. Men mina favoriter hittills är Claes Månsson, Mouna Esmaelizadeh, Katarina Wennstam, och Petra Mede.
 
 
 
Allmänt | Sommarprat | |
Upp