Höst hos Astrid.


Hej!
 
Blir lite glad och smickrad över att det fortfarande kikar in personer här varje dag (för att se om jag uppdaterat antar jag för de som inte har bloglovin).
 
Det här året har inte precis varit mitt bästa. Och lite har väl liksom kommit ikapp mig nu, nu när sommaren är över och en automatiskt tänker och reflekterar mer. När allt går lite i lunk. Kort och gott har jag därför inte alls känt mig särskilt inspirerad att pyssla så mycket med det här stället på sistone. Vill såklart att det släpper snart, för gillar ändå att ha stunder från de sju(!) senaste åren här att kika tillbaka på. Och vill att det ska bli mer. Som ett megalångt nostalgi-fotoalbum.
 
Hur som.
I helgen var det äntligen marknad på Astrid Lindgrens värld. Topp ett mysigaste jag vet på hösten.
Såhär såg det ut genom telefonlinsen
 
 
 
Bara älskar färgerna, att titta in i alla små hus och bodar. Ljudet av häst och vagn. Att få känna sig som ett barn igen :))) Kom hem med choklad, te och gosiga ullsockar.
 
Vilka är era bästa höst-aktiviteter?
 
 
Allmänt, Tankar | Höst, Marknad | |
Upp