Söndag.


Söndag! Helg! (Min helg är söndag-måndag den här veckan) Söndagslista kommer lastat:
 
Vad ska du göra idag?
På förmiddagen nu ska vi hänga på vår uteplats i solen. Läsa böcker, äta päron, dricka goda saker. Internet säger att det ska bli 23 grader, så vem vet, bikinin kanske åker på 😎
 
Vad har varit bäst i veckan?
Att jobbet inleddes på ett kul sätt, att det var långhelg, att det är maj!
 
Vad har varit sämst i veckan?
Att Gossen fortfarande inte verkar vara helt 100 i sin mage. Vi gör ett foderbyte på honom just nu som vi hoppas ska hjälpa. Annars blir det snart veterinärkoll :(
 
Vad har du sett för filmer?
Vi började se The girl on the train, men jag var som vanligt för trött för att se hela :)) I eftermiddag ska vi gå och se Isle of Dogs! Längtat så mycket efter den!
 
Vem har du snapchatat med mest?
Oj ingen, är sämst på snapchat. Känner mig gammal om det är det som är kidsens "huvudmedium" idag.
 
Har du gråtit något?
Ja.
 
Vad längtar du efter?
1. Bion idag.
2. Att Gossen blir kry.
3. Gotlandssemester.
4. Plantera på vår uteplats.
 
Vad vill du tipsa om?
Att ni lägger er i solen och läser nån av de här böckerna. Att ni fixar halloumiburgare till middag (kanske på grillen?) Och att ni ska det här inlägget av Elsa Billgren. Det tyckte jag var himla bra.
 
Vilka emojis får sammanfatta veckan?
😑 ☔️ 😁 😄 🌸 😎
 
 
Vad har ni för er idag?
 
 
Allmänt | Lista, Söndag | |
#1 - - Felicia Karlström:

Fint inlägg hörru! :) Så ljuvligt med Gotlandssemester! Kram på dig!

#2 - - Ellen:

fint! jag sparar den här listan och eventuellt lånar till mig framöver!

Svar: Kul, låna på!
Ronette

Upp