Länkfest och bloggkärlek.


Hej och glad fredag. Idag blir det länkfest, nämligen till ett gäng inlägg hos andra bloggare som jag läst och tyckt om på sistone.
 
 
🌸 Elsa listar sina alla Gotlandsfavoriter från norr till söder. Så himla passande eftersom vi ska ta en tripp till Visby i sommar. 
 
🌸 Ellen skrev det här fantastiska inlägget om sin mamma.
 
🌸 Fröken Kräsen har blivit min bästa matblogg, och särskilt det här inlägget om att göra egna pommes fångade mig. Måste testa!
 
🌸 Sandra skrev det här fina inlägget om att vänja sig vid nya tillvaron och bli nya versioner av sig själv.
 
🌸 Tycker så mycket om när Julia gör outfitinlägg, blir så inspirerad då. Här är ett maxat sådant som hon skrev för inte så länge sen.
 
🌸 Och till sist det här inlägget hos Ellen som fick mig så himla sugen på att bara sticka iväg på weekend.  Särskilt Köpenhamn var ju hundra år sedan en besökte.
 
 
Ni då, har ni läst nåt särskilt bra på senaste tiden? Länka gärna!
 
 
 
Allmänt, Listat | Blogg, Bloggar | |
#1 - - Linn:

Men åh, så fina ord. Blir så himla glad. Tack! <3

#2 - - Angelica Wåhlin:

Tack för tips, ska genast klicka mig in & läsa dem :D

#3 - - Ellen:

vad glad jag blir, tack <3

Upp